måndag 3 september 2012

Hattanalys

Jag heter Milena, är 13 år gammal. Jag bor i Lund. Jag har en mamma, en pappa och två systrar. Min stora syster heter Maja och är 18 år. Min lilla syster är 1 år och heter Marika. Jag har en kanin också. hon heter Fläcken. Jag föddes i Polen men flyttade till Sverige när jag var 7 år. På fridtiden gillar jag att fota och rita eftersom att jag gillar vara kreativ. Jag gillar också att hänga med mina kompisar. Jag lyssnar också väldigt mycket på musik. Enligt mig är insekter jätte äckliga, speciellt spindlar.

1 kommentar:

  1. P. Du har skrivit mycket om dig och din familj och om din fritid. Man får veta mycket om dig och du har skrivit en bra text.Det var mycket som du skrev som jag inte visste om dig och som var kul att veta. En bra text Milena!

    M. Det skulle vara bra om du skrivit vilka hattar du använt. Du har skrivit lite huller om buller så man vet inte riktigt vad som ska höra ihop. Du skulle ha kunnat skrivit vilka kompisar du är med och vilken musik du gillar att lyssna på.

    I. det var intressant att veta att du gillar att fota. Vad gillar du att fota då? Naturen, djur eller allt möjligt.

    SvaraRadera